Reklamácie
Postup pri reklamácii tovaru
- Nezabudnite si, prosím, uschovať doklad o nákupe výrobku z e-shopu Catalina.sk. Ešte kým nás kontaktujete, doklad si, prosím, pripravte. Zjednodušíte tak našu vzájomnú komunikáciu
- Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte, prosím, pracovníkov reklamačného oddelenia formou reklamačného formulára nižšie naľavo s názvom "Reklamácia".
- Tovar ani jeho časti nie je potrebné nikam voziť. Najprv kontaktujte reklamačné oddelenie, kde sa s pracovníkmi dohodnete na ďalšom postupe
- Najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií nájdete v sekcii FAQ
- Či už reklamujete osobne alebo e-mailom, súčasťou vašej žiadosti musia byť nasledujúce údaje:
Číslo zmluvy
Meno a priezvisko
Telefón, e-mail
Názov tovaru
Opis chyby
Prípadne ilustrujúce fotografie