Powered by Smartsupp

FAQ - Často kladené otázky

Objednávka

Chcem stornovať objednávku

Vašu objednávku môžete stornovať telefonicky alebo mailom na info@catalina.sk

 

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Čas doručenia je individuálny k vzhľadom na objednaný tovar. Doba dodania je vždy uvedená pri danom produkte. Ak by malo prísť k omeškaniu tak vás budeme dopredu informovať. Ak bola platba bankovým predovodom doba dodania začína plynúť od obdržania prostriedkov na náš účet

 

Ako odosielate objednávky?

Kuriérom
Menšie veci a krabice do 50 kg odosielame kuriérskou spoločnosťou DPD alebo inou spoločnosťou 

Šofér Catalina (vlastná doprava)
Nadrozmerné objednávky, ako napríklad stoličky, kreslá, postele, gauče a iné, zvyčajne doručujú naši šoféri priamo na adresu. Poprípade aj menšie veci ak sú v dostupných miestach

 

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako môžem reklamovať tovar?

Reklamovať tovar môžete len ONLINE prostredníctvom nášho ONLINE FORMULÁRA, kde jednoducho a ľahko vyplníte informácie o objednávke a pridáte foto alebo video dokumentáciu. Nezabudnite ani na podrobný popis závady. 

Čím máme presnejšie informácie, tým rýchlejšie vieme situáciu vyriešiť. Po oboznámení sa s problémom vás budeme čo najskôr kontaktovať ohľadom riešenia vzniknutej situácie.

Ako mám postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy resp. vrátiť tovar?

Návod nájdete na podstránke: Vrátenie tovaru

TOVAR NA MIERU Ak ste si vybrali tovar na mieru, pri ktorom ste si zvolili rôzne parametere, ako farbu látky, nožičky, rošt alebo iné vlastnosti a tento produkt je vo výrobe, potom tento tovar nie je možné zo zákona vrátiť

Chýbajú mi časti v objednávke

Ak ste zistili, že vám nedorazila kompletná objednávka, odporúčame vám využiť najrychlejši spôsob, ktorým je reklamačný ONLINE FORMULÁR. Po vyplnení všetkých potrebných informácií a kontrole z našej strany vás budeme kontaktovať s riešením najrýchlejšie, ako to bude možné

 

Platba a faktúra

Aké sú možnosti platby?

Bližšie informácie k platobným podmienkam nájdete v sekcii Spôsoby platby.

Ako mám postupovať pri zmene spôsobu platby?

Kontaktujte nás: https://www.catalina.sk/kontakty/


Iné

Vykladanie zásielky

Otázka, ktorá zaujíma každého pri dodaní nábytku, ktorého rozmery presahujú štandardné veľkosti balíka. Nadrozmerný tovar doručujú spravidla naši šoféri, ktorí dávaju veľký pozor na to, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. Náš tovar putuje z nášho skladu priamo na adresu zákazníka. Naši šoféri chodia na výkladky po celej republike sami, a preto nie je možné, aby vykladali tovar priamo do bytu alebo domu.

Šofér vyloží tovar po vchodové dvere paneláku alebo bránu domu a odtiaľ je to už na vás. Odporúčame tak zabezpečiť si posilu. Naši šoféri sa správajú ľudsky, a ak sa s nimi pekne dohodnete, určite vám radi pomôžu, ak práve nebudú vo veľkom časovom sklze.

Náš šofér vás bude kontaktovať vopred a je možné sa s ním dohodnúť na výkladku až do bytu či domu, služba je však spoplatnená od 30 EUR.

Kde si viem pozrieť vzorkovníky?

ONLINE

Vzorkovníky látok nájdete online na našej stránke: https://www.catalina.sk/vzorkovnik-latok/. Pre kvalitnejší výber nás môžete kontaktovať, radi vám pomôžeme a poradíme.

STRETNUTIE

Po dohode je možné prísť si pozrieť vzorky látok osobne k nám do skladu na adrese:

Ľudovíta Stárka 1867, 911 05, Trenčín